Alternátor Volkswagen Bora
Alternátor pro osobní automobil nižší střední třídy, který se v evropě prodával v letech 1999-2006. V prodeji byl nejprve jako čtyřdvéřový sedan a později i jako praktický kombík (Variant).
Alternátor Volkswagen Bora
Motorizace VW Bora:
Benzinové čtyřválce, pětiválce a šestiválce:
- 1.4 16V, 55 kW, 75 HP
- 1.6, 74 kW, 101 HP
- 1.6, 75 kW, 102 HP
- 1.6 16V, 77 kW, 105 HP
- 1.6 FSi, 81 kW, 110 HP
- 1.8, 92 kW, 125 HP
- 2.0, 85 kW, 115 HP
Dieselové čtyřválce:
- 1.9 SDi, 50 kW, 68 HP
- 1.9 TDi, 66 kW, 90 HP
- 1.9 TDi, 66 kW, 90 HP, 4×4
- 1.9 TDi, 81 kW, 110 HP
Volkswagen Bora
Volkswagen Bora
Volkswagen Bora, vyráběná německým výrobcem automobilů Volkswagen, byla kompaktní limuzínou, která byla na trhu představena v roce 1998. Tento model byl postaven na platformě Golf IV a sdílel s ním mnoho prvků, ale byl navržen s důrazem na elegantní vzhled a pohodlí pro cestující. Bora byla nabízena v různých karosářských verzích, včetně třídveřového a pětidveřového sedanu.
V oblasti designu se Volkswagen Bora vyznačoval čistými a elegantními liniemi, což mu dodávalo moderní vzhled. Interiér vozu byl prostorný a dobře uspořádaný, s využitím kvalitních materiálů a ergonomicky umístěných ovládacích prvků. Výbava zahrnovala prvky jako klimatizaci, elektrické ovládání oken a zrcátek, a další dostupné možnosti v závislosti na konkrétní výbavě a ročníku.
Motorová paleta Bory zahrnovala širokou škálu benzínových a dieselových agregátů, přičemž některé verze byly vybaveny výkonnými motory, což poskytovalo dynamický a pohodlný zážitek z jízdy. Volkswagen Bora byla oblíbená zejména pro svůj elegantní design, solidní konstrukci a dobrou jízdní dynamiku, což ji činilo konkurenceschopným modelem ve třídě kompaktních sedanů. Bora byla později nahrazena modelem Jetta v některých regionech.